piątek, 21 grudnia 2018

NOVACLEAR * WHITEN

Weekend przedświąteczny prawie rozpoczęty. W końcu można pozwolić sobie na chwilę z blogiem, kawą i ciastkiem. Tak najbardziej lubię robić wpisy. Bez presji, spokojnie i tylko wtedy kiedy rzeczywiście mam o czym napisać.
Ten wpis poświęcę pewnej marce, o której usłyszałam dość niedawno, a w produktach której zakochałam się już po krótkim czasie używania. Novaclear to marka, która w swoim asortymencie posiada produkty wysokiej jakości przeznaczone do cery zmagającej się z różnymi problemami. 
Osobiście miałam okazję przetestować produkty z linii WHITEN, które pomagają w pozbyciu się przebarwień. Testowałam prawie wszystkie produkty z tej linii, poza balsamem do ciała. 
W skład całej "kuracji" wchodzi żel do mycia twarzy, krem na noc, krem na dzień oraz serum. 


Czym są przebarwienia ? Skąd się biorą ?

Przebarwienia są to ciemne plamy na skórze, które pojawiają się najczęściej w miejscach odsłoniętych na promieniowanie słoneczne: twarzy, dekolcie, plecach a nawet na dłoniach.

Pojawianie się jakichkolwiek zmian koloru skóry spowodowane jest tym, iż komórki barwnikowe „bronią się” przed promieniowaniem słonecznym wydzielając barwnik, który ochronić ma skórę przed poparzeniem słonecznym. Stąd w miesiącach mocno słonecznych bierze się nasza opalenizna. Inna sytuacja występuje w momencie, kiedy wydzielanie barwnika skóry jest zaburzone. Chcąca bronić się skóra wydziela go nierównomiernie, czego skutkiem jest widoczne ciemne plamy.
Oczywiście słońce nie jest jedynym (jednak głównym!) powodem powstawania przebarwień. Odpowiadać mogą za nie również stany zapalne skóry (trądzik) i związane z nimi działania mechaniczne jak drapanie czy po prostu wyciskanie, zaburzenia hormonalne (wzmożona i nierównomierna produkcja melaniny może występować podczas ciąży oraz menopauzy), niektóre leki (np. antykoncepcyjne). Zmiany pigmentacyjne nasilać mogą się również z wiekiem.

Info: http://novaclear.eu/baza-wiedzy/skora-z-przebarwieniami/



Test kosmetyków marki NOVACLEAR rozpoczęłam już w listopadzie. Nie chciałam jednak dzielić się z Wami swoimi spostrzeżeniami po zbyt krótkim czasie bo jak wiadomo, konsekwencja w stosowaniu danego produktu oraz czas jego użytkowania to klucz do osiągnięcia pożądanych i obiecanych przez producenta efektów. Żaden krem nie zadziała już po pierwszym użyciu. 

Na czas testu zrezygnowałam z kosmetyków, których używałam do tej pory. 
Codziennie rano i wieczorem myłam twarz tylko wybielającym żelem do mycia twarzy, następnie nakładałam serum i odpowiednio krem na dzień podczas porannej pielęgnacji, krem na noc podczas wieczornej.






Pierwsze spostrzeżenia: neutralny zapach, przyjemna konsystencja, serum bardzo łatwo się wchłania, bardzo wygodne i eleganckie opakowania. 






Efekty: po około trzech tygodniach stosowania cera zdecydowanie rozpromieniała. Jest jaśniejsza,  świeża, zniknęły z niej pamiątki z wakacji w postaci przebarwień po słońcu. Jeszcze nie jest to efekt idealny jakiego spodziewam się po zakończeniu "kuracji" ale już na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że wiem że produkty te działają i zamierzam kontynuować nimi swoją pielęgnację aż do osiągnięcia celu jakim jest całkowite pozbycie się nawet starszych przebarwień, których żadnym produktem dotąd nie udało mi się zlikwidować. Mogę śmiało polecić osobom, które walczą z przebarwieniami i nie znalazły jeszcze idealnego sposobu na ich pozbycie się.

Link do strony producenta z pełną gamą kosmetyków z linii WHITEN : http://novaclear.eu/produkty/
Lista sklepów, których dostępne są kosmetyki NOVACLEAR: http://novaclear.eu/gdzie-kupic/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz